I can't sleep

E ora 12 jumate dupa amiaza si eu cica nu pot sa dorm : Alt titlu nu mi-a venit in minte :D
Sunt inca in vacanta si ma gandesc cu groaza ca mai e o saptamana si plec la Iasi. De fapt, de azi intr-o saptamana o sa fiu deja acolo, stresata de toate examenele care or sa vina cat de curand si de licenta la care am scris asa de putin... si de toate proiectele pe care nu le-am facut inca :D
Dar sa profit inca de saptamana asta de vacanta :D in care pot sa ma trezesc tarziu, asta doar daca ai mei se indura de mine :D
Am visat ca in noaptea de revelion sa fiu cu alte ganduri, fara amintiri, fara persoane care sa imi aminteasca de trecut... Sa fiu noua, din toate punctele de vedere... Dar uite ca mai sunt 2 zile si nu simt ca ar fi ceva nou in viata asta a mea, si, sincera sa fiu, nu stiu ce s-ar mai putea schimba in astea 2 zile.... Asta e... Am inceput sa cred ca o sa port amintirea lui peste tot cu mine, indiferent de cati ani am sa ajung sa am... Poate ca o sa fiu indreptatita la un moment dat sa ma gandesc la el... Poate ca o sa fim impreuna in cele din urma... Poate ca o sa fie bine, mai bine decat as fi putut vreodata sa ma astept...
Vise de fata naiva... si oricat de mult mai feresc de iluzii, recunosc faptul ca in momentul asta sunt intradevar naiva... Ar trebui sa imi desfac pumnii, sa nu ma mai tin atat de strans de "relatia" asta...
Gata :D

5 comentarii:

Anonim spunea...

te ajut cu două palme?

Crissa spunea...

:)) Cata promptitudine :D Sa stii ca asta nu am incercat :P S-ar putea sa ma ajute :D

anita spunea...

laluk, blage la mine blogu tau! in ceea ce priveste chestia aialalta nu stiu sa te ajut :( eu nu stiu decat sa tin pumnii deschisi, interesant e ca in carti zice ca atunci cand e cineva langa tine, se intampla sa ti-i inchida, numai pentru ca pumnii trebuie sa stea inchisi... ma rog, se ajunge la un compromis sau ceva de genu'...

Felician Balint spunea...

Blagut blog la tine. Intrebat daca tu locuit zona mea vrut intalnit. Fata simpatica.

Facut rost mai mult 2 palme daca nevoie ;)

... si de multa gheatza (pentru capul meu dupa ce-mi dai cu tigaia in cap)

M.C spunea...

ce s-a intamplat cu piedicile? :( unde sunt.. :)