pentru m.c

Mihai Cristian? Marius Costin? Mircea Cosmin? :)
Hai sa iti explic cum scriu eu...
Ma duc la facultate, merg cu autobuzul, ascult muzica, vorbesc cu cineva pe messenger, cineva imi spune ceva frumos (nu neaparat frumos :D), imi aduc aminte de ceva.... Imi pun o melodie la casti. De preferinta Andain - Time, sau Bliss-Budha - Wish you were here, sau David Gray - This year's love.... Si cam asta e ambienta... Eventual mai adaug si cateva lacrimi (ceea ce s-a intamplat destul de des)
Si daca scriu despre cineva... Vreau sa cred ca sunt doar stari de moment si ca nu ma hazardez in situatii ridicole sau imposibile... Si poate sa vada, pentru ca nu imi tin sufletul secret. Numai ca nu stiu cate persoane apreciaza asta. Acum nu ma astept sa primesc comentarii sau mesaje de multumire. Oameni! Daca scriu despre voi si pentru voi, o fac pentru ca insemnati ceva pentru mine (sau ati insemnat la un moment dat). Pentru ca exista o persoana pentru care am scris si s-a dovedit a fi una dintre cele mai mari iluzii.
Scriu doar ce simt... :)

4 comentarii:

M.C spunea...

Atatea ganduri care nu iti dau pace…
Pentru mine asta e moarte si ce simti tu e curaj.
Curajul e sa ai voie sa simti impotriva a tot. E viată. Fara alte complicatii.
Mugur capitanu am uitat – asa se cheama si blog-ul.
Asculta Ayo – Life is real ti se potriveste cum esti acum...
Si am inteles.. 

Felician Balint spunea...

Crede'ma e mult mai frumos sa patzeshti ca persoana sa fie una dintre cel mai mare iluzii ... decat deziluzii :)

Daca's prea "rau" da'mi kick :)

Felician Balint spunea...

Ah dah ... daca tot veni vorba de melodii:

Tony Braxton - Unbreak My Heart

Condurache Sorin spunea...

Recomand Josh Groban - February Song sau Poets of (The) Fall -Sleep...Sunt cam de aceeasi factura cu cele specificate de tine