If you're not the one

Maine se implineste o saptamana... Sa dau tot? Sa spun absolut tot? Mai bine nu! :)
Recunosc... ma simt bine asa cum sunt acum... desi nu e situatia pe care mi-o doream... Sper la mult mai mult de atat... Sper la sacrificii si compromisuri si promisiuni indeplinite...
Sper ca mainile si buzele sa fie doar ale mele... Si vorbele... si visurile... si....
Vise de fata naiva... De ce sa ma plang acum cand stiu ca macar o parte din acestea deja le am? Sau... jumatate din fiecare... Nu imi ajunge... Nu sunt egoista... Dar daca as fi in locul ei... As innebuni...
Si ma gandesc la situatia asta...
Am gasit un citat intr-o carte: "Dinu se simtea dezorientat. Cum unei femei destepte ca ea nu-i trecea prin minte ca tot ce ne inconjoara, ca noi insine suntem supusi unui proces evolutiv, ca totul misca intr-o directie sau alta, ca nimic nu-i imuabil precum Ceahlaul despre care dracu' stie cum o fi aratat si ala pe vremea dinozaurilor sau doar a strabunilor daco-romani?! Tinea sincer la femeia asta, aprecia ca se simt excelent impreuna, dar i se tocise entuziasmul, se topisera in ceata acele >>simt tot timpul nevoia sa o vad, s-o aud, s-o ating<<, considerate cele trei puncte cardinale ale dragostei. Discutase chestiunea si cu taica-sau, bunul lui prieten, si asta pentru ca ea, pana la a deschide un atac frontal, tangentase subiectul destul de transparent. Batranul avocat fusese transant:
- E o legatura uzata. Cinci ani inseamna mult cand nu intervin alte interese care sa o consolideze. In ce te priveste, chiar daca nu mai ai cas la gura, esti inca la inceput de viata. Femeia asta reprezinta, asa cum se exprimau menestrelii de altadata, o carte citita. Insurandu-te cu ea, te asiguri de multa plictiseala. Vei casca mult alaturi de ea."
E doar un citat. :) Nu e neaparata nevoie sa fie universal adevarat...
Dar eu tot cu sperantele mele si nu ai niciun drept sa ma condamni... :)
Ti-am zis ca azi o sa fii doar al meu... Si chiar ai fost... Am umblat impreuna cu aceeasi pereche de role... Am fumat din aceeasi tigara... Am stat pe aceeasi banca... Am citit aceeasi carte :) O zi superba! Iti multumesc pentru vise!

Niciun comentariu: