Bate vantul

Bate de ceva vreme... prin tot ceea ce inseamna EU si prin tot ceea ce primesc de la ceilalti. Am ajuns sa nu mai pretuiesc mai nimic din ceea ce mi se spune... Nu pentru ca nu stiu sa apreciez... Ci pentru ca nu mai am incredere... si nu stiu daca e adevarat sau nu... Daca e corect sa spui ca ar trebui sa ai incredere numai in tine insuti, atunci cum mai poti sa traiesti langa o persoana? Cum mai pot eu sa mai sper la atentia si dragostea si cuvintele unei persoane?
In momentul acesta strigatul din mine suna a pustiu...

2 comentarii:

Felician Balint spunea...

Varianta: acorzi incredere, itzi pui scutul anti-glontz si te rogi sa nu dea nimeni cu tunul.

Ah dah nu uita sa incucishezi dejtele. Cateodata ajuta ... cel putzin sa faci crampe ;-).

Anonim spunea...

Este întelept nu acel care e preocupat de ceea ce-i lipseste, ci acel care se bucura de ceea ce are.