neconditionat

In seara asta am chef de scris :) Unii ar spune ca e un lucru bun. Ca a trecut ceva timp de la ultima postare. Asa ca mi-am pus castile, Goo Goo Dolls-Here is gone pe repeat, si da-i din degete, cum s-ar zice :)
Ieri dimineata am pus din intamplare 3 lucruri dragi, unul peste altul.
1. primul volum din seria "Amurg"; imi place la nebunie si nu am cum sa opresc asta. Imi pare rau, sora-mea, dar rivalizeaza serios cu Harry Potter :P
2. inelul de logodna. Primit pe 21 iulie 2009, cel mai pretios cadou, facand abstractie de cadourile primite de la membri ai familiei. S-a intamplat dimineata, in masina,inainte sa mergem la serviciu. Deloc romantic (dupa parerea celor de la Bon Mariage), dar total cu efect.
3. telefonul primit de la Iulyanu. Cel mai frumos telefon din lume, desigur.
Sunt trei dintre cele mai importante lucruri pe care le am.
Trecand la lucruri mai serioase.... stiu cu cine vreau sa ma marit. E aceeasi persoana de un an si jumatate. Probabil ca nevoia de "nou" m-a facut sa ma indragostesc de el din prima seara petrecuta la Bucuresti.
Ma simt ca un personaj dintr-o carte sau dintr-un film. Cu un scenariu absolut perfect si cu happy end.

3 comentarii:

Ada spunea...

fi-ti-ar proteza de vampir de ras! :))

fonte di gioia spunea...

foarte, foarte dragut!

runner spunea...

felicitari! ma bucur mult pentru tine, ca stii ce vrei si ca esti feicita. Nimic nu e mai frumos decat propria poveste de dragoste! :D