7 lucruri pe care lumea nu le stie despre mine

... si pe care probabil nici eu nu le stiam despre mine. Pana acum. Ce bine e sa mai lasi sa treaca timp intre postari....
1. In momentul asta in care scriu, mi-e dor de ma doare sa merg intr-un club house si sa dansez pana dimineata... Simt ca asa m-as mai elibera de unele lucruri :-)
2. Iubesc filmul serial The Walking Dead... daca stau sa caut un motiv, cat de ciudat ar suna daca as spune ca invidiez personajele pentru ca au avut parte de o schimbare? Ciudat rau ....
3. Desi am scris in blogul asta numai lucruri triste, contrar impresiei pe care majoritatea care a citit ce-am scris si-a facut-o despre mine , nu sunt o persoana deprimata :-) Sau nu mai sunt ....
4. Ok... deja stau si ma gandesc care este al patrulea lucru.....


Inca ma mai gandesc...

Ok. Al patrulea lucru cred ca este faptul ca imi place sa creez diverse, fie din hartie (si aici sora-mea e vinovata), fie cu croseta sau ac sau andrele. Mostenire de familie... nu am avut nimic de spus aici...
5. Imi doresc un bebe. Nu cred ca e ceva neobisnuit, mai ales dupa 3 ani de casnicie, dar cine ma cumoaste mai bine (exceptie facand familia) stie ca imi place sa fiu mai independenta... In fine... imi doresc si cu asta basta....
6. Ma gandeam la faptul ca sora-mea a refuzat un job.... Eu am refuzat sa spal vasele, desi mi s-a cerut sa fac asta la serviciu... Se pune?
7. Mi se intampla frecvent sa visez apa... gen valuri... sau ca sunt la mare pe plaja... Nimic frumos sau placut, credeti-ma. De obicei ma trezesc in momentul in care apa devine prea murdara, sau cand valurile sunt prea mari... Oribil...

Cam asta ar fi....
Daca ma aveti vreo leapsa de asta, dati-mi si mie, ca incepe sa--mi placa :-)

Niciun comentariu: