Ca niciodata

Ce dor imi e de tine, sora-mea... Mi-e dor de tot ce faceam impreuna... Si ma bucura gandul ca distanta asta o sa tina numai putin... cateva luni...
Mi-e frica sa mai scriu ceva, de teama ca ar putea cineva sa ma acuze... Ca o adresa de blog e mult mai importanta... Si ca toate astea pot fi spuse in fata cuiva.... Ma simt noua si increzatoare... Am inceput sa invat din greseli si nu mi-e greu sa spun ca nu am facut bine. Dar stiu ca atunci am facut ce am simtit, chiar daca am simtit gresit. Si inimile se pot insela. Nu regret absolut nimic.
Singurul lucru rau pe care il simt acum este ciuda... Mi-e ciuda ca a iesit rau cand trebuia sa iasa bine si ca nu mai pot face nimic... ca nu mai pot da timpul inapoi si ca nu ma mai pot intoarce in locul acela magic in care am cunoscut dragostea prin gesturi...

Un comentariu:

runner spunea...

Daca inveti din greseli, inseaman ca in curand o sa poti sa nu mai simti ciuda! :)