Inca un post

Iar scriu...
Cica a venit iarna... A nins (sau a plouat, nu stiu sigur) putin si cica a venit iarna...Vreau si eu o iarna de aia clasica. Cu zapada multa, care se asaza, nu care se topeste intr-o ora. Vreau acasa!!! Am innebunit de cate ori am zis asta in ultima luna. Dar daca ar fi sa postez de zece ori pe zi cred ca tot asta as mentiona de cateva ori :D
Daca inainte intram in stari de tristete si melancolie, acum am intrat intr-o stare de sictir total. Azi dimineata am scos numai prostii din mine, de fetele imi ziceau sa tac odata. Dar acum nu mai am chef de absolut nimic...
Incerc sa nu ma mai gandesc la tipul super inalt, sau la barbatul care s-a aruncat de la balcon saptamana trecuta la noi in cartier...Sa nu ma mai gandesc la proiectul pentru care m-am pregatit 2 saptamani si pe care nici pana acum nu am reusit sa il prezint (nu din vina mea :D). Nu sunt plina de frustrari :D Asta ca sa stie toata lumea :D
O sa revin... cu inca un "Vreau acasa!!!" :D

Niciun comentariu: